Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
28 dec 2025 2 kommentarer
Hej!
Nu är det dags för träningarna att starta upp igen och varmt välkommen ska ni vara till C-gruppen. I C-gruppen tränar vi tre dagar i veckan omkring en timme per träning. Vi ses alltid borta vid bana 1 om inget annat meddelas.
På träningarna är det viktigt att man har badmössa (om man har långt hår) och simglasögon.
Här är de nya träningstiderna:
Måndag: 17:00-18:00
Onsdag: 16:30-17:30
Lördag: 09:45-10:45
Finns det frågor är det bar att höra av sig till mig
Med vänliga hälsningar
Ida Furuström
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Karin Wikander 28 dec 2025
Börjar de imorgon eller när är träningsstart?
Ida Furuström 28 dec 2025
Ja precis imorgon😂