Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
26 feb, 21:19 0 kommentarer
Hej!
Det är ingen träning på morgonen på lördag utan vi har teknikläger på eftermiddagen istället.
Glöm inte bort att anmälan till aquarena race ligger ute. Anmäl er gärna🤗
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies